Tjomsen's verden

Tanker, friluftsliv, hverdag og Gud

lørdag, november 12, 2005

Ny blogg/hjemmeside!!!

Hei trofaste WebMon brukere, og andre besøkende!
nå har jeg etter en del om og men og arbeid designet min egen hjemmeside/blogg fra bunnen av! Det kan sies å være det mer lærerike jeg har gjort så langt på NTNU...
Målet mitt nå er å skifte mitt skribentfokus vekk fra matjoms.blogspot.com til Mathias @ studweb @ NTNU


Det å ha en egen sider er ikke bare mer inspirerende, men legger også tilrette for å lage ting slik jeg vi ha det.
Siden har ennnå mange forbedringspotensialer, men funksjonsmessig og designmessig er den godt igang, med eget innhold allerede!!!! Gamle blog-artikler vil bli flyttet snart.


Jeg ønsker at siden min skal være kreativ. Punktum. Derfor brukte jeg noen dager ekstra på å lage et brukersystem hvor hver og enkelt av dere kan bli tildelt et passord og brukernavn og legge til og styre deres egne artikler på siden. Så langt er dette fokusert på "hobby" seksjonen, som kommer til å bli utvidet (ideer mottas med takk). Har du en stil liggende hjemme, eller er du en freelance skribentspire eller kåsist, eller har du en flott vits på lager: ta kontakt! Så kan vi samle litt interresant stoff på en plass! Det fins så klart ingen krav til noenting som helst...:)

Hadde vært kjekt å fått besøk på siden hvertfall, så skal jeg prøve å holde den mer oppdatert en bloggen har vært(faktisk!).

Kommer forøvrig hjem 25 eller noe sånt. Torsdagen før første helgen i advent. Håper mange av dere Stavangervenner er hjemme da, og gleder meg supermye til å treffe dere! Snakkes!

4 Comments:

At 21/11/05 19:07, Blogger Unknown said...

Typisk deg å skulle ver så sær. Egendesigna side og sånn tull. Snobb!

 
At 21/5/06 23:46, Blogger Marit said...

kul blogg! hilsen nykomling=)

 
At 30/5/06 12:14, Blogger Marit said...

hei hei! 1. kommentar...;)

 
At 27/9/06 14:12, Blogger Solveig said...

Hei Sexy! Tenkte bare skulle si at du må sjekke bildet på bloggen min nå! D e ganske kult! :) Gla i deg gutten min! :) *Smask* fra Solveig

 

Legg inn en kommentar

<< Home