Tjomsen's verden

Tanker, friluftsliv, hverdag og Gud

onsdag, november 02, 2005

Jeg blir samboer!!!

JeSS! endelig har jeg turt og ta skrittet. Etter at Kjetil tok det for meg.
Til høsten skal eg og Ole bruke tiden vår i en ny fantastisk leilighet
(som vi har nesten et år på oss te å finne). Alene. Dette kommer som
en flott bivirkning av at nå offisielt kan sei "man down" om kjetil.
Fra høsten av kommer han til å joine sin motpart i en evig krangel
til døden dem skiller. Mer info om det her .

All gratulasjon eg kan gi den neste uken, går til dere:)!!!

Trøstegaver mottas med takk til Tistelveien 16, 7033 Trondheim.
Siden det er vemodig at en bestevenn forlater meg for en(ei) annen!

1 Comments:

At 7/5/06 21:20, Blogger mrs. marianne said...

evig krangel? hvor faar du det ifra? jeg kan ikke tenke meg at reidun og kjetil kommer til aa krangle et eneste sekund.
det gifte liv er jo kun fylt med fryd og glede, mathias!

 

Legg inn en kommentar

<< Home