Tjomsen's verden

Tanker, friluftsliv, hverdag og Gud

tirsdag, september 13, 2005

Trondheim i godt og vondt 1

En rask oppdatering siden siste post innebærer at jeg begynner å kjenne en nokså Petter-aktig følelse av frustrasjon over de allmenne forstoppelsessymptomene i IT-supportbransjen. Min datamaskin er fortsatt til "reperasjon" på Akerhus skysstasjon, en adresse som for øvrig blir omadressert via Mnghgeblko, en liten landsby ca 300 mil opp Kongoelven, før den blir sendt i k-post via uthulet trestammekanoer ned elven og over havet i tilfeldig retning og hastighet, basert på fiskelykken til den halvt svenske, halvt kongolesiske fiskermannen ved padleåren. Om mulig holder golfstrømmen, som står for mesteparten av den halvt svenske, halvt kongolesiske fiskermannens fremdrift, i tilleg på og stoppe. Forhåpentlig kommer fiskermannen til Norge før april, slik at Acer Computer Norway AS(S) kan innse at pcen de solgte meg var et vrak, og sende meg en ny en. Denne gangen via et selskap kalt "Sherpa AS -- ´we carry by foot´", som for syns skyld, legger alle "transportettapper" via Mt. Everest, slik at jeg om mulig kan ha en kuldeskadet datamaskin før masteroppgaven min våren 2010.

3 Comments:

At 14/9/05 08:59, Blogger Unknown said...

Hahaha. Kjenne meg igjen i den der ja. Bare at mac bruke billige, sinnsyke, og retningsanseløse Sherpaer. De må innom alle topper over 1000 m.o.h i Himalaya. Du e unnskyldt den seine oppdateringen

 
At 14/9/05 15:52, Blogger Ole Severin said...

oooh, eg har vært på 2500moh i Himalaya, så noge så ligna på en data der ja

 
At 14/9/05 21:55, Blogger kjeidun said...

Jada, ser fram til at du får tilbake/ får ny pc. Savna et realt Risk II tournament!

Takk ellers for lattermild transport humor :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home