Tjomsen's verden

Tanker, friluftsliv, hverdag og Gud

tirsdag, oktober 25, 2005

Fugleinfluensa oppdaget i Trondheim

Jepp, you heard me.

Ole is down! Og jeg er i fritt fall.

Foreløpige symptomer:
- fuglelike spasmer. Gjevnlig
- hosting.
- influensa.
- innskrumping av indre organer og hjerne.
- ikke trang til å trene.
- Ole Magnus
- latter framskyndt av friends. og slankekrigen.
- -2 grader og kuling virker kaldt.
- oppgradert soveevne.
- degradert leseevne.
- aggresjon
- trang etter kjønnshårskjerf (gjelder kun Mathias).
- ex.phil blir kjedelig.

Denne listen antyder jo ikke fullt så ovveraskende at Reidun allerede er smittet. Og listen er ikke en gang komplett.

Men først litt historie:
August 1912 utløste skuddet i sarajevo første verdenskrig.

I helgen var eg i Mesnali!!! Ikke akkura den første gangen, men denne ble litt spesiell for meg. Jeg fikk være med på årets første snø!!! (for meg hvertfall). -8 grader! Det var så herlig at eg sprang rundt i t-skjorte så lenge at eg pådro meg fugleinfluensa. Heldigvis fikk Ole fugleinfluensaen før meg, vilket gir meg noen å måle meg selv med. Men i og med at ole fikk influensaen på vei ut på toalettet, i vår iskalde gang, har han ikke mye han sko sagt. God bedring Ole!

4 Comments:

At 27/10/05 16:53, Blogger sorgenfrigate said...

Priviet dear friend!
Kan du skrive litt mer historie i de neste bloggene dine? Det er sårt savnet. Dessuten vil eg bare tilføye at eg og e smittet desverre...

 
At 27/10/05 20:28, Blogger Unknown said...

Litt merr historie så trenge eg ikkje å øve te nyere historie-prøver

 
At 27/10/05 20:32, Blogger Ole Severin said...

Øve du?
Ai ai ai, det e skuffende lesning Petter...

 
At 19/11/05 02:14, Blogger Sveinung said...

Ole magnus... haha

 

Legg inn en kommentar

<< Home